Rauhallinen mieli

Koronavirus.
Se on nyt kaikkien mielessä ja uutisointia siitä seuraan itsekin hyvin tiiviisti.

Ylpeä olen kuitenkin itsestäni, etten ole joutunut sen suhteen paniikkiin. Myönnän kyllä, että kaikenlaiset skenaariot on käväissyt mielessä, mutta olen pystynyt niistä päästämään irti samantien. Lähinnä olen jäänyt miettimään kaiken keskellä sitä, että vienkö lapseni huomenna maanantaina koulun tiloihin vai en. Tämä päivä ehkä antaa siihen vielä vastauksen.

Muitakin muutoksia on tapahtunut. Yhdessä itselleni tärkeässä paikassa oma vastuualue kasvoi. Olen tämänkin asian suhteen rauhallisin mielin, sillä vastuuta kanssani on jakamassa mun oma sielunsisar. Yhdessä pystymme mihin vain. Olen siitä varma.

Mielessä on on toki myös asoita, joita kovasti pohdin tällä hetkelle. Niistä kirjoitan sitten myöhemmin, kunhan saan jäsennettyä asiat siihen malliin, että pystyn vuodattamaan ne paperille.

Kommentit